Робота управління соціального захисту населення за І півріччя 2017 року

Пріоритетним напрямком роботи управління соціального захисту населення  є адресність, ефективність, оперативність вирішення соціальних проблем кожного жителя району.

Протягом останніх років більшого розвитку набувають нові підходи до розв'язання проблем малозабезпечених верств населення: соціальні гарантії цієї категорії населення забезпечуються через посилення адресності допомоги в залежності від майнового стану та доходів сім'ї і вдосконалення контролю за використанням державних коштів.

Особлива увага приділяється людям з інвалідністю та сім'ям з дітьми. У базі даних ЄДАРП перебуває на обліку 1364 інваліди, 1586 ветеранів війни, на яких поширюється чинність Закону «Про статус ветеранів війни та гарантій їх соціального захисту», 3723 дитини війни;  громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, – 971; пенсіонерів за профознакою – 942; багатодітних сімей – 1681, які користуються пільгами. Всього нараховано пільг на суму 2 млн. 760 тис. 900 грн. Створюються умови для реабілітації людей з інвалідністю, їх навчання, безперешкодного доступу до об'єктів соціального та громадського призначення. Для виконання заходів та з метою соціального захисту даної категорії населення у поточному році:

— обстежено матеріально-побутові умови 18 людей з особливими потребами, дітей з інвалідністю, малозабезпечених осіб та виділено кошти для надання матеріальної допомоги з державного бюджету на загальну суму 6,8 тис. грн.;

— 9 ветеранам війни, людям з особливими потребами надані безкоштовні санаторно-курортні путівки;

— 80 громадянам з інвалідністю видано направлення для одержання протезно-ортопедичних виробів та забезпечення технічними засобами реабілітації;

— 23 особи з інвалідністю отримали безкоштовно технічні засоби пересування та протезно-ортопедичні вироби (вартість яких становить 110,9 тис. грн.);

— 106 громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, виплачено кошти на зубопротезування, медикаменти на суму 61,7 тис. грн.;

— 1190 громадян одержують допомогу по догляду за інвалідами І групи та громадянами похилого віку;

— 225 громадян одержують щомісячну грошову допомогу по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу.

За даний період санаторно-курортним лікуванням забезпечені 3 інваліди війни та 3 людей з інвалідністю загального захворювання.

Виплачена компенсація витрат на бензин, ремонт та обслуговування автомобілів, транспортне обслуговування 79 особам з особливими потребами на суму 13,5 тис. грн.

Протягом півріччя  програмою житлових субсидій охоплено 9937 сімей, в т.ч. 1989 сімей, яким  призначена субсидія на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ. Сума призначених субсидій за півріччя становить 49 млн. 799,8 тис. грн., в тому числі 5 млн. 330,2 тис. грн. на тверде паливо.

Відповідно до змін, внесених Постановою КМУ від 26.04.2017 р. №300 до порядку призначення субсидій, та одержаного програмного комплексу, з 14 червня поточного року розпочато процес перепризначення житлових субсидій на наступний 12-місячний термін 7948 сім'ям. Станом на 21 липня перепризначено 4768 сім'ям. Звертаю увагу, що відповідно до норм чинного законодавства буде розраховано розмір субсидій на літній період, а з жовтня — на новий опалювальний сезон. Повторно подавати документи на призначення субсидії необхідно лише тим, хто орендує житло, у кого відбулися зміни у складі сім'ї та тим, хто користувався субсидією на тверде паливо у 2016 році і ще не подав заяву у 2017 році на її призначення.

З початку року відповідно до Законів України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» та «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» та Порядку призначення житлових субсидій звернулось 8136 сімей. Так, за перше півріччя одержали

Ú  допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами — 151 заявниця на суму 318,1 тис. грн.;

Ú  допомогу при народженні дитини — 2875 сімей на суму 25 млн. 296,5 тис. грн.;

Ú  допомогу по догляду за дитиною до трьох років  виплачено на суму 50,5 тис. грн.;

Ú  допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, отримали 28 сімей на суму 582,9 тис. грн.;

Ú  допомогу при усиновленні дитини — 1 сім'я на суму 10,3 тис. грн.;

Ú  допомогу на дітей — 378 одиноких матерів на суму 2733,4 тис. грн.;

Ú  державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям — 1481 сім'я на суму 3,6 млн. 291,8 тис. грн;

Ú  допомогу інвалідам з дитинства та дітям інвалідам — 948 громадян на суму 9,7 млн. грн.;

Ú  тимчасову допомогу — 38 сімей на суму 128,7 тис. грн.;

Ú  щомісячну адресну допомогу особам, що переміщуються, отримали 32 особи на суму 139,4 тис. грн.;

Ú  дитячому будинку сімейного типу та 4 прийомним сім'ям виплачено допомог на суму 316,1 тис. грн.

За  шість місяців на засіданні комісії розглянуто 265 звернень щодо надання одноразової грошової допомоги з районного бюджету на лікування, ліквідацію наслідків пожежі, учасникам АТО. Всього виплачено даної допомоги  205 жителям району на суму 194,5 тис. грн.

Станом на 1 липня 2017 року державним соціальним інспектором здійснено 29372 перевірки поданої інформації про доходи громадян-одержувачів різних соціальних допомог  та факт проживання ВПО, виявлено 5 порушень на суму 62,3 тис. грн. Повернуто до державного бюджету 39,8 тис. грн.

Проведено 386 обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян, що звернулися за призначенням соціальних допомог та субсидії, 141 обстеження  для встановлення факту догляду за особами, які досягли 80 років, або інвалідами 1 групи. За результатом обстеження у 19 випадках догляд припинено.

З метою підвищення рівня доступу до соціальних послуг у сільській місцевості протягом І півріччя управлінням спільно з іншими установами, що надають соціальні послуги, здійснено 15 виїздів «Мобільного соціального офісу» у 37 населених пунктів, на яких прийнято документи для призначення різних видів державних допомог та житлових субсидій від 719 громадян та 341 заяву на «монетизацію» субсидій.

Для забезпечення дотримання мінімальних гарантій роботодавцями в оплаті праці проведено 5 засідань міжвідомчої робочої групи, на яких заслухано керівників 32 підприємств, установ, організацій.

Зоя Лукашук,

заступник начальника управління

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>