Семінар вчителів-логопедів у НВК с. Замшани

21 лютого на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-дитячий садок» с. Замшани відбувся районний постійно діючий семінар-практикум вчителів-логопедів.

У ході проведення семінару завідуюча районною психолого-медико-педагогічною консальтацією Олена Рудчик у своїй доповіді зупинилася на проблемному  питанні «Особливості корекції писемного мовлення учнів початкової школи». Вона підкреслила, що процес корекційної роботи має виховний і розвиваючий характер. Через систему мовних вправ і спостереження за звуковою системою мовлення корекційна робота сприяє інтелектуальному розвитку дитини, забезпечує практичне засвоєння лексики та граматики і впливає на подальший розвиток її усного мовлення. Вона запропонувала цікаву методичну літературу, яку можна знайти в бібліотеці відділу освіти райдержадміністрації та використовувати для подальшої роботи.

Не менш важливою була доповідь вчителя-логопеда Катерини Коцюби «Розвиток зорово-просторових уявлень в учнів з порушеннями письма». Цікаво і змістовно провела практичне заняття вчитель-логопед Наталія Бащук на тему "Наш рідний край, що зветься Україна. Диференціація букв «ш», «щ». Після заняття учасники семінару обмінялися думками про застосування логопедичних прийомів для дітей з оптичною дисграфією. Родзинкою дня стало проведення керівником гуртків центру дитячої та юнацької творчості Людмилою Довгуцькою майстер-класу виготовлення екологічної  іграшки «Ведмедик». Педагоги навчилися робити з сіна виріб, який в подальшому зможуть використовувати у своїй роботі, а також показувати такі майстер-класи у своїх школах.

Семінар у НВК с. Замшани пройшов у теплій, доброзичливій атмосфері, надихаючи вчителів-логопедів на нові звершення та здобутки в роботі.

Наталія Бащук,

вчитель-логопед

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>