Основна мета логопедичної допомоги
Що робити батькам, щоб допомогти власній дитині досягти успіхів у житті? Наскільки важливо для підростаючого, але поки ще зовсім маленького артиста, адвоката, економіста, політика уміння красиво, чітко і виразно говорити? Адже мовні проблеми стали сьогодні досить поширеним явищем.
Основною метою логопедичної допомоги в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах є запобігання мовленнєвих порушень та шкільної неуспішності, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.
Робота вчителя-логопеда відрізняється від роботи звичайного вчителя, бо вона базується на ігровій діяльності, під час якої вирішуються завдання навчання та виховання учнів. Логопед створює такі умови, щоб у дітей виникала потреба говорити, щоб вербальна комунікація стала для них звичною.
На базі НВК «загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня-дитячий садок» ім. П. Штика с. Самари відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів-логопедів. Члени методичного об’єднання відвідали логопедичне заняття на тему «Усі професії важливі», яке провела Марина Шинкарук, вчитель-логопед НВК с. Самари. Олена Рудчик, завідувач районної ПМПК, ознайомила присутніх з ефективними засобами довготривалої підтримки інтересу дітей до корекційних занять з використанням мультисенсорного підходу на прикладі досвіду загальноосвітньої спеціальної школи №9 м. Нововолинська. Керівник методичного об’єднання Катерина Хабовець озвучила проблемні питання, які найчастіше виникають у процесі логопедичного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, надала рекомендації щодо їх вирішення. Зоя Супрунюк, директор НВК с. Самари, презентувала навчальний заклад, поділилась досвідом роботи педагогічного колективу з питань організації логопедичного супроводу дітей з порушеннями мовлення.
Всі учасники методичного об’єднання отримали багато позитивних емоцій та щиро вдячні за змістовну організацію роботи.
Любов Борзовець,
вчитель-логопед НВК «ЗОШ І-ІІІ ступеня-дитячий садок» с. Заброди
Напишіть відгук